Hello to Everyone and welcome to my last (maybe) Christmas post of this 2017.
La mia polpettina è cresciuta molto in questi ultimi anni (sigh!!!) e, anche se il Natale per noi è sempre magico, ormai non crede più a Babbo Natale e così, da qualche tempo, abbiamo creato una nuova tradizione natalizia: la Caccia al Regalo di Natale che si svolge puntualmente la mattina del 25 dicembre.
My little girl Emma has grown up a lot during this last years and she doesn't believe to Santa Claus anymore. So we have a new Christmas tradition: we organize a Christmas Gifts Hunting on Christmas morning instead of preparing milk and cookies for Santa and some carrots for his reindeers.
Con il black friday ho acquistato la fustella di Tim Holtz "Gift Card Package" e così mi è venuta l'idea di realizzare un buono omaggio per una caccia al regalo di Natale da far trovare sotto l'albero a Emma. Ho preso qualche carta della Doodlebug Design e un loro timbro natalizio (realizzato per Simon Says Stamp), dei Distress ink e una fustella di Lawn Fawn per i bordi sagomati ed ecco fatto!
During the last Black Friday I bought the Tim Holtz "Gift Card Package" die and so I got the idea to prepare a coupon for a Christmas Gifts Hunt to use on the morning of the 25 of December. I took some Doodlebug Design papers, a Simon Says Stamp stamp, some Distress ink and a Lawn Fawn borders die and that's it!
Ora non mi resta che impacchettare tutti i regali, nasconderli, preparare gli indizi e.....divertirmi con la mia bimba!!!!
Now I just have to wrap all the gifts, hide them, prep the clues and....have fun with my girl!!!
Vi auguro un meraviglioso Natale, pieno di gioia, d'amore, di magia e di grandi e caldi abbracci, Silvia.
I wish you a very, merry Christmas, full of joy, love, magic and big and warm hugs, Silvia.
With this post I take part ti the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Party Time!