Privacy Policy

Privacy Policy

Privacy Policy

lunedì 5 settembre 2016

FAIRIES CARDS


Alcune settimane fa, ho vinto questo bellissimo timbro di Lawn Fawn in un concorso su Instagram.
All'inizio ero un po' spaventata all'idea di usarlo, perchè era la mia prima volta con dei timbri, ma adesso li amo a tal punto che non vedo l'ora di comprarne degli altri!!!
Oggi vorrei condividere con voi alcune cards che ho realizzato con queste dolcissime fatine!!!
Some weeks ago I win this beautiful Lawn Fawn clear stamp set in a Instagram giveaway.
At the beginning I was "frightened" by it 'cause I've never played with stamps, but now I loved them so much that I can't wait to buy some new ones!!!
Anyway, today I'd love sharing with you some card I made with these little super sweet fairies!!!



Come vi ho detto, era la mia prima volta con i timbri acrilici e così li ho colorati con delle matite.
As I said, it was my very first time with clear stamps, so I painted them with some colored pencils.





Qui di seguito potete vedere dei dettagli della prima card, per la quale ho usato delle carte della collezione Bundle of Joy della Echo Park Paper.
Here there are some close-ups of the first card. 
For this card I used a paper from Echo Park Paper (Bundle of Joy collection).








Questi invece sono alcuni dettagli della seconda card che ho realizzato e nella quale ho usato delle carte della Doodlebug Design appartenenti a diverse collezioni e alcune fustelle Sizzix. This are some close-ups of the second card. For this one I used some Doodlebug Design paper from different collection and some Sizzix dies.








Grazie per essere passati. E' tutto per oggi. Vi auguro una splendida settimana.
It's all for today...thank you very much for your visit.

Con questo post partecipo al challenge di SimonSaysStamp Mondey Challenge.
With these cards I take part to the Simon Says Stamp Monday Challenge.

2 commenti:

  1. What a darling cards, both are so cute, the stamps are really sweet. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Thank you very much for the sweet words. Have a nice day, Silvia.

      Elimina